2013. május 15., szerda

Mi a célod vele?

Célorientált világban élünk, ez van. Szinte mindenki megkérdezi, hogy nekem mint textilesnek mi dolgom van a konyhában... és hogy keveredtem bele ebbe az éttermesdi mókába? Ez a kérdés kicsit vicces, magamnak lefordítva olyan: miért veszel levegőt? Aztán meg arra van az embernek ideje, amire akarja és ahhoz ért (igazán), amire rászánja az idejét... nem elégszer írom le, engem sosem érdekeltek a papírok, bizonyítványok. Ejnye, még mindig protestálok, most éppen az ellen:  "Semmire nincs időm." Szimplán s egyszerűen bizonyítom a tényt, hogy mindenre van, nem csak nekem másnak is, fejest kell ugrani benne. Nem tudsz úszni? Nem baj, én sem,  majd úszunk együtt az árral;-)

Három nap múlva nyit a Zöld Múzsák. Éppen most élesítem az időkibővítő szerkezetem, hogy mindennel elkészüljünk! Hajrá!


A menü kiválasztásának szempontjai azon kívül, hogy vegán alapanyagokból, azaz kizárólag növényi cuccokat felhasználva készülnek az étkek: szezonalitás és színek, ezek képernyőn keresztül is letölthetők;-), de az  ízélményért  érdemes betérni hozzánk szombaton!


Epres-bodzás-mentás limonádéval készülünk, állítólag nagy lesz a meleg.




Előételnek kenyér chipszet három féle mártogatóssal kap nálunk a vendég.


A desszert lesz a csúcspont:  Bodzaföldi csoki vulkán epres lávával!

A fő fogásról csak annyit,  lesz benne újkrumpli, retek, spenót, kápia- és chili paprika, hagyma, padlizsán és szejtán ... sok-sok friss fűszerrel .... a rendezvény után hozok majd képeket és ha érdekelnek benneteket a receptek, azokat is szép sorjában megírom majd.





8 megjegyzés:

  1. Milyen szép színek, és hangulatok!
    Én ismerek még egy ilyen kérdést: mi hasznod belőle? Sokszor hallottam már, és sokszor válaszoltam pont ezt: semmi. Nem mindig a haszon a fontos.
    Az időkibővítő receptjét lehetne? Bár pont ez a hét a jó példa arra, hogy tényleg mindenre van időnk, amire valójában akarjuk is hogy legyen. Ez egy csodás hét! .....minden hét csodás!
    És még azt is ide szeretném írni - mert most eszembe jutott - a rádióban hallottam, hogy: Ha elszalasztasz egy pillanatot, sebaj, a következőben újra kezdheted! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A második kérdés párban jár az elsővel;-)... Egyiknek sincs sok értelme...de ugyi az érzelmi megközelítések oldalán állunk... Milyen érdekes, hogy egy napra esnek kihívásaink. A tiéd mintha egy másik időpontra lett volna először meghirdetve?!

      Törlés
  2. Értelmes hozzászólás helyett az én címkéim: mese, színek, hangulatok, ZöldségGuru, fűszer, illat (és valamilyen érthetetlen okból levendula)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha levendula, akkor annak is ott kell lenni a sorok között megbújva...elgondolkodtat a képzettársításod.

      Törlés
  3. De jó,de jó!!!!!Én is találok mindig valami újat,ami hozzátartozik az élethez,csak éppen most jobban érdekel és jobban elmerülök benne!
    Nagyon gusztusos minden!!!!!!Én szeretném a recepteket!
    Innen ínyenckedek a fotókon.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lesznek receptek Mammka, csak nekem az a része a legnehezebb, de igyekszem lejegyzetelni, amit szombatra végül sikerül elkészítenem... sajna a konyha területén sem fejlődött semmit az állandóság tűrésem, folyamatosan változtatok mindenen;-)

      Törlés
  4. Kedves Colette,
    azt hiszem egy kicsit hosszabb lett a megjegyzésem, mint ami ide férne. Szóval inkább ide tettem:
    http://makayaniko.blogspot.hu/2013/05/barazda-lemezen-avagy-letrehozas.html

    Puszi, Anikó

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ...köszönöm, hogy a virágnyelvet kibontottad szirmaira!:-)

      Törlés